Vezbe za trudnice
specijalna gošća Danijela Dimitrovska Vežbe razgibavanja radimo od 10-15 sec, dišemo ujednačeno, izdišemo kada iz početnog položaja napravimo pokret i udišemo dok se vraćamo u početni položaj. Pravimo kratke pauze 3-5 sec. između ponavljanja pokreta i 10-15 sec. pre nego što započnemo sledeću vežbu. Vežbe za vratni deo kičme i povećanje pokretljivosti vrata 1. Početni
Kako pravilno vezbati

Kako pravilno vežbati?

Pre nego što počnete sa treningom, potrebno je da preduzmete određene zdravstvene mere koje sam uvrstio u plan treninga. Prvo bi trebalo proveriti zdravstveno stanje organizma, i prema tome odrediti intenzitet, formu i ciljeve vežbanja. Pre odluke za bilo koji način vežbanja, neophodno je da obavite lekarske preglede koji obuhvataju: krvna slika sa biohemijom, opšti
Program za zdrav zivot

Program Dr Feelgood

O programu Program Dr Feelgood je program za zdrav život koji ima za cilj da se osećate dobro i da budete zdravi. Osmislio ga je dr Saša Plećević, specijalista anesteziologije sa reanimatologijom, usavršavajući ga teoretski četiri godine, a već sedam godina aktivno ga sprovodeći u praksi. Program čine: Medicinski pregled, koji se sastoji iz četiri
Deciji program za vezbanje

Zdravo dete

Program Zdravo dete je dečiji program vežbanja koji uči decu da zavole fizičku aktivnost i razviju zdrave životne navike. Nikada nije prerano da se započne s usvajanjem zdravih navika i edukacijom o važnosti fizičke aktivnosti. Studije pokazuju da većina dece koja se bave sportom i fizički su aktivna u detinjstvu, zadrže takve navike i kasnije
Ishrana za praznike

Kako preživeti praznike

Znam da je teško odoleti bogatoj trpezi pred kojom ćemo se svi mi naći, tako da ne mogu da kažem-nemojte ništa da jedete. Naprotiv, jedite sve što želite, ali vodite računa da budete što umereniji. Ako vam se za stolom nađe više vrsta mesa, pokušajte da se pre opredelite za ribu, ćuretinu ili piletinu, nego
Slatkisi i kalorije

Slatkiši

Ako čovek jede samo slatkiše, pod uslovom da ne unosi više kalorija nego što je njegovom organizmu potrebno, neće se ugojiti. Ipak, to ne znači da je on zdrav, pa čak i ako je vitak ili ne oseća nikakve zdravstvene probleme.Velika je verovatnoća da ima loš holesterol ili neki drugi zdravstveni problem.Opšte je poznato da
Sveze povrce i meso
Nedavno sam dobio e-mail od jedne dvadesetogodišnjakinje koja mi je napisala da redovno trenira i nema problem sa kilogramima, iako su njeni obroci uglavnom bazirani na slatkišima i grickalicama. Pošto su joj roditelji sugerisali da to nije zdrav način života, devojka je potražila moje mišljenje kako bi otklonila tu dilemu, tim pre što se po

Obavezno sveže voće

Voće je omiljena hrana zato što je ukusno, slatko, daje energiju i osvežava. Sadrži vodu, šećer fruktozu, aminokiseline, minerale, vitamine i masne kiseline. Odličan je izvor vitamina C i beta karotina- najvažnijih oksidanata i ključnih supstanci u borbi sa slobodnim radikalima koji oštećuju ćelije. Sveže voće pomaže varenju, reguliše nivo holesterola u krvi i odlična
Masti u ishrani

Dobre i loše masti

Svetska zdravstvena organizacija kaže da se 30% dnevnog unosa hrane sastoji upravo iz masti. One su energetska rezerva, oblažu vitalne organe, neophodne su za sintezu hormona i apsorbciju vitamina rastvorljivih u mastima (tzv. Liposolumnih vitamina A,D,E,K). Ipak nisu sve masti iste. Zasićene masne kiseline- loše masti, trebalo bi da unosimo najviše 10% od predviđenih 30%
Secer u ishrani

Šećeri

Šećer je osnovni izvor energije i ima ogromnu ulogu u ljudskoj ishrani. Međutim, neophodno je obratiti pažnju na to koju vrstu šećera unosimo u organizam. U današnje vreme najčešće se koristi beli šećer, kojeg najviše ima u kolačima, tortama, slatkim napicima, slatkišima, sladoledu, lisnatom testu i raznim namazima. Zbog svoje štetnosti, spravom je nazvan beli
TOP